måndag 11 februari 2008

Måndag

I natt som var , sov jag knappt ingenting... Mitt hjärta slog så hårt och fort att jag inte kunde sova :S Måste vara godiset jag vräkte i mig igår... Lagom när hjärtat lugnade ner sig kollade jag på kl 05:15... Suck.. Skulle ju upp igen kl 06:30...
Vaknade av klockan och gick upp. Pysslade lite och tog på mig kläder....

Åkte bort till jobbet. Min tant mådde inte så bra idag... Hon hade feber stackarn :S Såg lite vissen ut...
Efter jobbet postade jag mitt sjukintyg till försäkringskassan och tog cykeln hemåt. När jag kom hem hade jag fått 3 st tradera paket :D Jippi! Julafton... Var bara massa fina saker... Bla Miss Sixty jeans som jag gav 190 kr för... Snacka om billigt...

Min läkare ringde idag med. Jag berättade att jag ville sluta med cellgiften. Hon var inte så förtjust, men hon sa att hon kunde ju inte tvinga mig mot min vilja... Men jag ska att jag kunde göra uppehåll och se hur det går. Hon sa att risken med att du slutar är att när medicinen gått ur kroppen om några månader, kommer jag att bli sämre plötsligt... Men det kunde ju gå bra med... Jag hoppas innerligt att jag kan vara utan medicin. Jag tänker inte ge mig!
Så nu slipper jag ta en massa hemska blodprover och tabletter :) Ska bli skönt! Bara tandköttet skärper till sig... Jag har sagt att jag ger det en vecka till, och har det inte blivit bättre till nästa vecka får jag ringa tandläkaren :( Hoppas jag slipper... Håll tummarna... :/

Efter samtalet lagade jag mat till mig själv. Robert skulle äta pizza från igår :P

Vi tog oss en mysigt och skönt bad med lite värmeljus :) Är så avslappnande och skönt...

I morgon är det jobb igen...

Puss och hej!

Inga kommentarer: