torsdag 28 februari 2008

Vårkänslor

Var segt att gå upp idag, men jag kom iväg :) När jag sedan cyklade från vapengränd ner till tre bröder fick jag solen rakt in i ögonen då den var på väg upp...Var en väldigt skön känsla. Blev alldeles varm i kroppen :) Och fåglarna kvittrade. Det riktigt kändes att det skulle bli en bra dag.

Efter jobbet gick jag över till mamma en sväng. Fick skjuts av PM till netto. De skulle tydligen ha en värmedyna billigt... men när jag väl kollade var det en liten till min besvikelse :( Men men. Köpte lite fikabröd åt mamma och så åkte vi tillbaka hem.
Mamma och jag snackade lite skit och fikade. Efter det gick jag ut och gick en sväng :) Det var så skönt att gå i solen. Den var varm och himlen var klarblå :) Sååå skönt!

Efter det så åkte jag till Elisabeth en sväng och snackade lite skit :) Det var trevligt.

När jag kom hem lagade jag lite middag. Biffstroganoff och ris :P Var inte helt fel. Sen har jag bara tagit det lugnt :)

Saknar min andra hälft :/ Han är i Kalmar...De är tydligen inte klara med sin labb ännu.. suck.. Vill ju ha någon att gosa med och lukta på :) Han kommer ju nån gång iallafall :)

Puss och hej!

Inga kommentarer: